środa, 12 listopada 2014

O motywacjo!

Ostatnio zmagam się ze zmotywowaniem samej siebie do różnych zajęć. Zrobiłam tabelę zadań, które chcę wykonywać każdego dnia. Pięć zadań = 5 punktów = nagroda :) Od jutra wchodzi w życie! Trzymajcie za mnie kciuki, tym razem musi się udać!


Jak sama w siebie nie uwierzę, to inni też nie będą we mnie wierzyć! Mam swoje ambicje, plany i cele! I powoli, małymi kroczkami do nich dążę. Wiele ludzi nie rozumie mojego toku myślenia, szczególnie tu na wsi... Moje priorytety są zupełnie inne, niż tutejszych dziewczyn... Ale ja nikogo nie mam zamiaru oceniać, to ich życie i ich wybory... Dla mnie takie sprawy jak studia, kariera, samorozwój, zdobywanie wiedzy i doświadczenia są na tą chwile najważniejsze! Nie lubię się afiszować ze swoimi marzeniami, wiele osób tutaj nawet nie wie, że planuję wyjazd do Stambułu na praktyki... 


PS. Do nauki tureckiego polecam www.busuu.com :) Niestety wiele opcji jest tylko dla użytkowników Premium, ale ja korzystam z samych darmowych ćwiczeń i mi się podoba :) A angielski fajnie poćwiczyć na  www.duolingo.com! Bo całkowicie za darmo! :) A... i na Duolingo około 27.11.2014 podobno będzie dostępny także turecki! (dla osób mówiących po angielsku) Dla mnie super!

Brak komentarzy: