niedziela, 2 listopada 2014

Wish it, dream it, do it!

W tym tygodniu dowiedziałam się, że dostałam się na wymarzone praktyki do Stambułu!!! :) Jestem mega szczęśliwa! Walczyłam o to bardzo długo i w końcu się udało! :) Never never give up!!! Jak bardzo chcesz coś osiągnąć to nigdy się nie poddawaj, choćby nie wiem co! Ja już traciłam nadzieje, ale w końcu się udało :) I około lutego lecę do Turcji :) Będę po kolei opisywać moje przygotowywania oraz sam pobyt :) Myślę, że to będzie wspaniała przygoda i wiele ona mnie nauczy... Na samą myśl o tak wielkim, zatłoczonym mieście, wspaniałej architekturze, słonecznych wybrzeżach oraz połączeniu dwóch kontynentów cieśniną Bosfor aż chcę krzyczeć! :) To będzie cudowne pół roku! Oczywiście u Jego boku <3 Już nie mogę się doczekać...


Brak komentarzy: